Petita (però ferma) declaració d’intencions

Aquest bloc naix de la necessitat de crear un punt de trobada amb totes aquelles persones que, engabiades dins de la ciutat, necessiten trobar un altre horitzó, menys centrat en les coses que tenim i més enfocat en la vida que visquem.

Acerca de Ana

Nací en los ochenta y soy, por los pelos, de la generación millenial. Pero de los tempranos, no de los ni-nis, sino de los que estudiaron mucho y emigraron. Yo estudié mucho y me doctoré en química orgánica, pero no emigré. Me quedé y ahora me he reproducido. Y aquí estoy. Escribiendo esto.
Esta entrada fue publicada en recetas... y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

Responder

